Choulostivé chvilky

čtvrtek 14. květen 2009 08:55

Díval jsem se po letech na Českou sodu. Jako vtip tam bylo řečeno, že prostitutky na E 55 začnou provozovat nový byznys: placenou soulož budou navíc přerušovat i placenou reklamou…

Zkrátka smluvíte taxu za číslo a ničeho netuše se pustíte do aktu „lásky“. Už už jste téměř hotoví, když prostitutka klienta v nejlepším odstrčí a například prohlásí:
- Vy ještě nemáte platební kartu? Ta od Leasing Company je nejvýhodnější a navíc do konce května zcela zdarma!
Pak zákazníka opět přisune, aby se dodělal a udělal.

Sice nevím, co na to říkají psychologové; konkrétně jaká je účinnost vnímání a vstřebávání nových informací při kopulaci? Samozřejmě jisté „mouchy“ to mít bude, ale snad se je podaří poměrně snadno vychytat. Například je problém, jak si ověřit, zda prostitutka skutečně reklamu zprostředkuje, a zda ji prezentuje v nezkráceném znění a se všemi podstatnými důrazy? Ale snad by jako důkaz stačila vizitka s telefonním číslem či kontaktem na nový reklamní produkt, vložená zákazníkovi přímo do trenýrek.

Takřka podobnou zkušenost má kamarád, který začal chodit s nějakou pojišťovací agentkou. Do postele ji dostal poměrně snadno (stačily postupně jen tři kávy, dvě piva a jedna večeře v levnějším podniku). Pochopitelně se ho občas nenápadně zeptala, jak je pojištěn a co si myslí o produktech konkurence. A když už si, chudák, myslel, že má relativně perspektivní vztah, na kterém se dá budovat budoucnost, při třetí souloži vytáhla připravené desky. Měla v ní papíry s jeho údaji a novou smlouvu na produkty, které zastupovala. Chtěla jediné: podpis. Nevím, kolik chlapů by v této choulostivé chvilce přerušilo hry lásky a raději studovalo nabízenou smlouvu. I Honza bez velkého otálení rovnou podepsal. Od té doby pojišťovací agentku již nespatřil. Zato mu začaly pravidelně docházet různé upomínky na nezaplacené služby, které podepsal a uvázal se je hradit, ale dosud tak neučinil. Když už to vypadalo, že do bytu vtrhne exekutor, došel kamarád do pojišťovny, aby se přesvědčil, s čím vůbec souhlasil, a co má udělat, aby to opět zrušil. Tam se dozvěděl, že nejprve musí vložit platby minimálně za celý rok (18.000,- Kč), písemně vše odhlásit, počkat další rok, a teprve poté mu část vložených peněz s náležitým penále a poplatky vrátí. Asi to byla po čertech dobrá pojišťovačka, protože její portrét stále visí v dané pojišťovně ve vestibulu na tabuli cti mezi třemi nejaktivnějšími reprezentantkami. Jenže co mohl dělat, když „dobrovolně“ podepsal? Při jaké příležitosti, to už nikoho nezajímá…

Když se občas s kamarády bavím, co chudáci zažívají v posteli i se svými zákonitými manželkami, aby vůbec měli občas pocit, že stále existuje i nějaký sex, prokládání soulože placenou reklamou není zas úplnou novinkou. Začíná to u požadavku vymalování stropu (a s ním i celého bytu) – to je ta nevýhodná civilizační poloha, kdy žena leží na zádech a civí vzhůru (tedy většinou do stropu) – až po další, často i zcela nehorázné, požadavky. Málokdy totiž odvedená kvalita služeb ze strany trvalých partnerek a manželek odpovídá jejich nepřetržitým požadavkům! Jenže zejména při choulostivých chvilkách lze relativně snadno a bez diskusí požádat o nové šatičky, zlatý řetízek, kosmetickou úpravu poprsí či exotickou dovolenou. Přitom stačí opravdu málo: klienta (manžela, milence) na pár dní odstavíte. Když už viditelně znervózní, při předehře mu ukážete, co by mohl případně i mít, kdyby… Kdyby například zaběhl do cestovní kanceláře (kontakt mu opět vsunete za trenýrky, aby měl pocit, že to je skutečně důvěrné) a zaplatil zájezd, který jste tam již tak trochu předjednala a zamluvila. Pak už nesmí být nic dalšího (nebo jen taková ošizená šukačka na rychlovku, při které se ale tvařte evidentně otráveně a znuděně), protože to slíbené „všechno“ bude až v té Dominikánské republice, na Havaji, v novém kabrioletu apod.

Neukojený milovník pod tíhou hormonů a svůdných slibů pravděpodobně hned další den vlítne do vytipované cestovní kanceláře (zlatnictví, k plastickému chirurgovi, do autosalónu apod. – vyberte si, co je libo) a zaplatí vše, co je rezervováno a požadováno. Manželka (milenka) se pouze přesvědčí, že platba proběhla řádně a včas a vybere si zpět i finanční bonus, který už byl předem zahrnut v celkové ceně. Pokud jsem se mohl přesvědčit ve svém okolí, docela to funguje. A že jsem tímto pojednáním téměř objevil Ameriku? Ale jděte!

Stačí si jen trochu pozorně přečíst například knížku Christophera Andersena s názvem Jackie po Jackovi. Jackie Kennedyová byla skutečně exkluzivní a noblesní vdova. Pouze její druhý manžel Onassis se často nestačil divit, když si ze svých výprav po nákupech nechala najednou dovézt například 300 párů luxusních bot či kamión originálních hadříků. Zaplatil bez protestů, i když se asi divil, jak tohle kvantum jeho manželka vůbec stačí obléci a unosit. Problém v tom však nebyl; Jacgueline obratem vše včetně šperků prodala do luxusních bazarů. Původní cenu sice nedostala zpět ani omylem, ale na „drobné“ výdaje to stačilo. A navíc si nikdy nemusela přímo říkat svému rejdařovi o peníze. Protože dárky a věci na sebe se ve slušných rodinách do společných výdajů nepočítají… Přitom stačí jen lehce ošetřit i ty „choulostivé chvilky“ a vytěžit majlant. Ženy to umí velice dobře! A je jen paradoxní, že my se svým poctivým mužstvím opět utřeme, zatímco mnohé ženy dokáží lukrativně prodat i to své nic mezi nohama…
Milan Lajdar

Poslední články autora

Naďapepe, díval jste se vposlední době22:3314.5.2009 22:33:55
PepeJe zajímavé,15:3714.5.2009 15:37:04
HonzaMoje znama vzdy rikavala:09:3514.5.2009 9:35:29

Počet příspěvků: 3, poslední 14.5.2009 22:33:55 Zobrazuji posledních 3 příspěvků.

Milan Lajdar

Milan Lajdar

Co přinese život...

Zajímá mě kde co, ale zejména mezilidské vztahy a kultura.

REPUTACE AUTORA:
0,00

Seznam rubrik

Tipy autora

tento blog
všechny blogy

Pošlete mi vzkaz

Zbývá vám ještě znaků. Je zakázáno posílat reklamu a vzkazy více bloggerům najednou.